Onze support afdeling is verantwoordelijk voor het ondersteunen van onze klanten op technisch vlak. Vragen worden telefonisch of via tickets opgepakt, waardoor klanten optimaal worden ondersteund.
Jij bent het aanspreekpunt voor alle (technische) vragen van onze klant.
Onze klanten schieten tickets in. Jij verwerkt deze tickets en ondersteunt onze klanten met hun (technische) vragen.
Jij kijkt mee met onze klanten en lost samen de problemen op. Zo kunnen onze klanten op afstand direct worden geholpen.
Jij maakt onze klanten blij! Door jouw expertise kunnen onze klanten snel verder met hun kerntaken.
Onze klanten hebben soms ondersteuning nodig met hun ICT-omgeving. Dit kan variëren van gebruikersvragen tot technische vraagstukken. Op de support afdeling ben jij verantwoordelijk voor het helpen en ondersteunen van de klant. Dit kan door middel van telefonisch contact of ons ticket systeem.
Bij OfficeGrip vinden wij persoonlijke ontwikkeling enorm belangrijk. Daarom krijgt iedereen binnen de organisatie de mogelijkheid om zichzelf verder te ontwikkelen. Bij onze support team doen we dit bijvoorbeeld door verschillende Microsoft certificaten. Zo breiden wij onze kennis uit over de nieuwste Microsoft producten.
Jij vindt het leuk om klanten blij te maken. Dankzij jouw ondersteuning kunnen onze klanten direct verder met hun primaire taken. Met het hele support team streven wij naar optimale klanttevredenheid.
Ons support team bestaat uit enthousiaste werknemers met een passie voor IT. Elke dag worden klanten op verschillende manieren geholpen met hun uitdagingen. Samen met het support team pak jij de inkomende vragen op en spar je met collega’s over de juiste oplossing.
OfficeGrip 2023 © Alle rechten voorbehouden
Met liefde ❤ gemaakt door onze Online Marketeers